To będzie gratka dla fanów Barcelony i muzyki pop! Według hiszpańskich mediów na koszulce Blaugrany podczas majowego El Clasico ma pojawić się Taylor Swift. Podobna muzyczna inicjatywa pojawiła się w już w poprzedniej rundzie, a wtedy dzięki współpracy sponsorskiej klubu ze Spotify na trykotach pojawiło się Coldplay.
Barcelona wkracza w decydującą fazę sezonu. Podopieczni Hansiego Flicka w najbliższych dniach rozegrają mecze ligowe z Osasuną i Gironą, w na początku kolejnego tygodnia czeka ich także rewanżowe starcie z Atletico Madryt w półfinale Pucharu Króla.
Chociaż do końca ligowej rywalizacji Barcelona nie spotka wielu potentatów do tytułu mistrzowskiego, to w niedzielę 11 maja na Estadi Olimpic de Montjuic odbędzie się El Clasico. Piłkarze Realu Madryt z pewnością będą chcieli zrewanżować się za klęskę 0:4 z rundy jesiennej.
Hiszpańskie media, a konkretnie rozgłośnia radiowa "Esports RAC1" poinformowała, że na koszulkach zespołu ze stolicy Katalonii ma znaleźć się napis Taylor Swift. Nie byłaby to pierwsza muzyczna współpraca Barcelony, która ma podpisaną umowę z platformą Spotify. Podczas El Clasico w październiku 2024 roku podopieczni Hansiego Flicka zagrali z logo zespołu Coldplay, a dochód ze sprzedaży tych koszulek został przekazany na projekt agendy ONZ i Fundacji Barca we wspieraniu uchodźców w Ugandzie.
Kataloński "Sport" przedstawił nawet wstępną wizualizację logo na modelu z zeszłego roku. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że znakiem "XO" posługiwał się dotąd raczej piosenkarz The Weeknd, który takim znakiem sygnuje swoją wytwórnię płytową. Według drugiej wersji na koszulkach miałby się pojawić napis "Taylor Swift" specjalną czcionką.
El Clasico odbędzie się w niedzielę 11 maja. Z kolei 27 marca nadrobi ligowe zaległości przeciwko Osasunie (21:00), a mecz ten będzie można śledzić na żywo w TVPSPORT.PL.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.